måndag 7 februari 2011

Den där första tanken, när man är bambi på is.

Ett svullet öga och bambi på is, så kan nog min dag sammanfattas. Har fått en sån där otroligt mysig liten sak i ögat eller rättaresagt i ögonlocket, en sån där vagel. Känner mig så otroligt vacker för tillfället. Inte nog med att man har en vagel så känns det super bra att rammla mitt i centrum här hemma, nästan så att jag skulle vilja ha det inspelat, måste ha sett bra roligt ut. Jag verkligen bara föll pladask ner på marken. Och som vanligt kollar man sig runt omkring, den där första tanken "SÅG NÅGON MIG?" självklart såg folk mig, tror inte direkt att ett tjugotal människor är blinda men det hoppas man ju nästan. Haha jag har dragit några ögonfransar, ja ni hörde rätt dragit bort några, har hört att det ska va bra där man har vageln. Blir alltid lika orolig, tänk om det inte växer ut några nya? Men det gör det ju, så bra för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar