måndag 14 februari 2011

it's the best I can do

Ibland känner jag mig helt totalt misslyckad, jag försöker åh vad jag försöker få människor jag känner att må bra. Inte ens det klarar jag av, vad gör man då? Struntar i det? Nej det är inget jag skulle kunna göra, jag förösker alltid vara alla till lags, alltså vara en så bra vän som det bara går. Ner det inte funkar så dör något inom mig och en känsla av meningslöshet växer inom mig. Och varför finns det ingen som bara ringer mig helt spontant, eller skickar iväg ett sms utan någon anledning och förklarar hur bra jag är? Och varför ignorerar folk mig och nej det är inget jag bara tror. När man skickar iväg sms och inte får något svar alls, eller fb eller msn. Mitt liv känns så meningslöst för varje dag som går.

1 kommentar:

  1. ibland hoppas jag att du sökte dig till mig som det brukade va men, jag vet inte om du tror på allt de andra säger...jag skulle aldrig göra något sådant. men du har ditt val där, systra mi.

    SvaraRadera