söndag 6 februari 2011

Makes no sense

Känner mig gråtfärdig, ledsen, lämnad men samtidigt känner jag ingenting. Alltså inte glad och inte ledsen mer som ett rakt rakt streck. Jag kan tycka om flera personer samtidigt, ja det är möjligt, jag kan även ha lite starkare känslor för två samtidigt, sån är jag. Men om det händer brukar jag mer välja att "ta bort" dem känslorna och ha för en person. För jag vet att den person ändå inte är intresserad av mig och såklart hade jag rätt om det, den andra personen tycker om mig men vill inte ha ett förhållande. Alltid samma sak hela tiden, tröttnar.
Jag får oftast höra att jag är för snäll, har tänkt lite på det. "Du är för snäll för ditt eget bästa" så alltså ska jag bli mera elak, makes no sense i mina öron egentligen, men yeah. Ska bli den där dryga människan som jag har fått höra ofta från människor som inte gillar mig. Haha roligt det dära för att man står upp för sig själv i vissa lägen, för att jag inte tänker ta skit ifrån nollor så är man en dryg jävel, men varför inte egentligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar