lördag 8 januari 2011

En liten sväng till akuten

Min natt/morgon fick sig en väldigt intressant vändning runt 04:00 då jag kände att oj mitt hjärta slår verkligen riktigt hårt, kände verkligen när det pumpade. Sedan blev det värre skenade iväg, fick svårt att andas och så ryckningar i benen som sedan spred sig i hela kroppen. Jag väckte mamma för det blev inte bättre, vi bestämde oss för att ringa sjukvårdsrådgivningen som tyckte att jag skulle ta en taxi till akuten så det gjorde jag och mamma. Dem kopplade upp mig till ett ekg tog prover men allt såg tydligen bra ut, och när jag kom till akuten så slutade hjärtat precis att slå sådära konstigt. Kom iaf hem 09:00 somnade 09:30 och sov till 15:00, allt känns bra nu, inga oregelbundna hjärtslag och inga ryckningar. Roligt att precis hela dagen sket sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar