fredag 7 januari 2011

Heldag med mami

Shopping med mamma, handlat mat nyttigheter , god mat, röd vin, irish coffe det har min dag bestått av. I mina ögon en helt underbar dag. det är verkligen inte ofta jag och min kära mor umgås, iallafall inte utanför lägenheten, så jag är riktigt glad just nu. Kanske är vinet och irish coffeen som gör mig så här glad haha, men nä inte helt skulle jag gissa på. Fick förövrigt väldigt fina saker av mamma (köpte lite själv också..). Jag har blivit så dålig på att skriva här, så därför kommer nog det här inlägget att vara långt.
Dagen började med att mamma och jag åkte till mio sen till solna centrum, inte världens största galleria då, men det tog dock väldigt långtid för oss att gå runt där. Jag fick bland annat
*en väska
*ett hallsband
*en t-shirt
*en munjacka
* Body butter från body shop (köpte sj)
* leggings och en t-shirt (köpte sj)



(Älskar halva priset av reapriset)

Skrev ju att jag har köpt nyttigheter, jag ska detoxa min kropp i 2 veckor, så därför hamstrar jag en massa nyttigheter, ska göra egen musli (vet att det är 2 pricker över U:ett). Ska även kolla in en massa recept så att jag inte tröttnar, för jag är väldigt bra på att tröttna.
Hemma gjorde vi god mat, färsk pasta, med bacon, soltorkade tomater och en massa godsaker i, till det blev det röd vin, sen blev jag bjuden på en Irish Coffee, och efter det lite mera vin, så ja jag är påverkad men det är nice, haha låter som en alkis nu. Tror förövrig att jag har skrivit det här inlägget i timmar nu.

1 kommentar:

  1. Oooh, vart är väskan köpt? Såg en som hade en sån sist jag var i stan men hittade den aldrig :(

    SvaraRadera