fredag 28 januari 2011

Perfection

I wanna do something new to my hair


Jag är en poser och jag har kommit på att jag ser så himla dryg ut på de bilder jag tar på mig själv.  Jag är på väldigt dåligt humör, jag kan verkligen inte förstå hur det kan va så svårt att svara på ett sms? Jag är otålig av mig det är jag. Jag tål att höra "Jag vill inte ses" det är ingen stor sak, jag kan ta sånt. Men i så fall tycker jag att man kan säga det rakt ut. Fast sen blir jag lite fundersam, jag vet att jag har lätt att tro att folk inte vill vara med mig. Jag är så medelmåttig, vad jag än gör. Skolan jag försöker att komma över det där hindret så att jag kan få det där jäkla MVG:et. Men nej jag lyckas bara få VG. Mitt utseende, min kropp. Varför kan inte något med mig bara vara perfekt. Jag är en bra vän det vet jag. Kunde jag inte få något som var lite över det bättre. Nä nu vill jag bara krypa ner i en varm säng med någon mysig person, men finns det någon? Nej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar