tisdag 4 januari 2011

SJ AB baklänges bajs

Måste bara berätta om min lilla hemresa igår, jag kommer till stationen i skövde ungefär 15 minuter innan tåget kommer. Går och köper en cola, kollar sedan vart min vagn stannar, sen går jag och Lina in för det är så himla kallt. När det är ungefär 5 min till tåget ska komma, hör jag i högtalarna något om ett inställt tåg, och såklart var det mitt tåg. SJ börjar verkligen det nya året bra känner jag! Går iaf till där man köper biljetter, börjar snacka med en tjej. Tanterna före oss fick plats på nästa tåg som desutom var ett x2000 i 1 klass, då tänkte jag att oh fan va nice hoppas att jag också får plats. Men självklart inte, men började prata med den där tjejen, sjukt trevlig. Vi fixar så att vi sitter bredvid varandra, sen får vi pengar också, 50 kr var inte så mycket men köpte något att äta. Vi fick vänta en timma på nästa tåg. Tror inte jag har haft så trevligt förut, fick också hennes fb, fan va kul det är att träffa såna dära människor helt random.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar