torsdag 11 augusti 2011

Lite prickigt

Vaknar av att någon idiot ringer på min mobil, som vanligt ringer personen till fel person. Eller inte helt fel, dem söker ofta min mamma, så helt fel har dem inte. Är lika bra att hoppa upp, käka frukost och ta en dusch och nu sitter ja här. Nyduschad, insmörd med mango body butter och sitter i min älskade jumpsuit, dem är rätt underskattade måste jag säga. En sak jag upptäckte nu när jag duschade, jag är seriöst prickig över hela kroppen, eller iaf halva, alltså överkroppen. Ser ut som en mänsklig dalmatin, förutom att det är vita prickar och inte svarta. Ringde även studievägledaren på Lnu, hon tyckte att det inte fanns någon anledning för mig att åka ner och hoppas på att jag har turen på min sida. Mhm nej jag är nog ingen sån person som kommer ha flyt i mitt liv. Men det ska inte få mig att inte åka ner till växjö och njuta av sällskapet av min kära vän.

Sitter och funderar på vad det är, dessa fula, irriterande vita pigmentprickarna kom när jag solade på Kreta, kan väl mest hoppas att dem inte håller i sig. För vem vill gå runt och se ut som en prickikorv, haha inte jag iallafall.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar