söndag 21 augusti 2011

Min dator dog, då dog jag med

Min dator dog, då dog jag med, nej men det är ju nästan så. Tragiskt nog blir man ju nästan, eller man blir socialt handikappad. Sitter och räknar dagarna tills jag börjar skolan, kursen som jag ska läsa i en termin. MItt liv är så otroligt tråkigt så att jag till och med saknar skolan då är det något fel. Men just nu har jag en sån där jag-har-inget-att-va-glad-över. Och då blir jag som jag alltid blir när jag känner mig så här att jag måste göra något, så senare idag rakar jag sidecut igen även min septum är borta. Den gjorde så förbaskat ont och ville inte vara min vän så den fick dra. Bild kommer upp sen, har ju haft sidecut förut så det är ju inte direkt någon stor förändring, dreads hade varit bra just nu känner jag. Mitt hår börjar bli allt för okontrollerbart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar