tisdag 28 december 2010

Eskimåpuss och vodka

Världens sötaste och underbaraste lilla krabat på denna jord sover så sött just nu, när jag ser honom så smälter mitt hjärta. Åh tänk att en sån liten kille kan få ett hjärta att totalt smälta, så synd att han blir stor någon gång. Men det är väl tur det, skulle va lite jobbigt om mitt sköra lilla hjärta skulle smälta hela tiden. Har fått en hel del eskimåpussar av min gulleplutt, och då ska han alltid försöka attackera än, men jag menar, med vilka tänder då? Haha ååh så söt. Åh alltså jag förstår mig verkligen inte på människor som avskyr barn. Åh dem som är så gulliga. Från barn till sprit, ja alltså jag fick ju ungefär en halv liter 40% vodka av mamma, haha. Men jag lovade att dela med mig och där är det ingen risk att jag inte kommer göra det, ofta lilla jag klarar av att dricka upp allt det. Min styvpappa tipsade mig om att man kan lägga ner tex ner turkisk peper i (tycker det låter så konstigt jag menar turkisk peper? jag säger alltid turkisk peppar hehe). Men iaf så nu har jag hällt i lika mkt sånt i lika mkt vodka. Dock inte all vodka hehe vill ju inte direkt shota hela, då blir det att jag hamnar på golvet. Så resten ska jag blanda ut med redbull och fruktsoda, nomnomnom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar