onsdag 8 december 2010

Saker jag stör mig på

* Lärare när dem säger "Men jag har inte betalt för att sitta på min fritid och rätta prov". Det kanske dem inte har men va fan väljer man att bli lärare borde man fatta någonstans att man kanske kommer behöva göra det någon gång. Kanske ta 2 timmar från en söndag, dem är iaf skitdagar. Än själv blir ju matad med uppgifter som nu lagom till höstlovet åh mums...

* Personalen som sitter i kassan på Ica. Man står i en kö och så när det är ens tur att lägga upp sina varor och sedan betala så lägger dem fram en skyllt där det står "Nästa kassa tack". Är det så svårt att säga att denna kassan stänger så du måste byta.

* På min slarvighet haha kan det va så himla svårt att hålla koll på ett par papper? Aaa tydligen för min del. Håller i papprena lägger dem sedan någonstans och har verkligen ingen aning om vart jag la dem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar