torsdag 30 december 2010

Ett halv års lidande

Ja vad kan det vara som får en att lida från och med nu och ungefär 6 månader framåt?  Som får en att nästan hoppa sönder stolen man sitter på, ruset som sprids i kroppen så fort man tänker på det? Nu ska jag allt säga vad det är Peace & Love 2011 är så in i helvetes taggad. Sitter och snackar om det med Gille, vi peppar varandra. Roligt att det ungefär är ett halv år kvar bara. Och fick nyss några bilder från årets peace & love, trodde inte att jag fastnade på någon bild men tydligen, ack så ocharmiga, men det hör liksom till.





Det har blivit som en traditon för oss, saken är den att jag är inte taggad för att få se en mass band, bara få chilla med brudarna, dem är guldvärda, Även om vi är värdssämt på att ses. Så årets nyårslöfte från mig och Gille är att vi ska ses mera, låter rätt så bra enligt mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar