lördag 25 december 2010

Fy skäms

Jag har faktiskt inte haft tid eller ork att skriva här och sen så känns det så osocialt att sitta vid datorn när det faktiskt har varit jul. Så fy skäms på det och på mig själv, alltså jag får alltid höra att jag är bortskämd. Men jag ser mig själv inte som borskämd för jag pekar inte direkt på saker och får dem. Men sen så beror det självklart på med vem man jämför med. Jag fick fina julklappar sånt som jag har önskat mig, men min lillebror fick mycker mera än mig. Nu kan jag tänka mig att du som läser det här undrar hur jag kan va avundsjuk på min lillebror, jag är inte avundsjuk på honom bara lite små sur på mamma och min låtsas pappa. Båda vet tex hur mkt jag älskar att fota och att jag v-e-r-k-l-i-g-e-n vill ha en extern blixt till min systemkamera. Och alltså nu menar jag inte en sån för typ 3000 och uppåt. Menmen sånt är livet, fick iaf en jätte fin och efterlängtad partyväska. Jag kallar dem det för att dem är små och händiga och perfekt att ha med sig om man ska ut till krogen.



Så här såg det ut hos min moster, myspys.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar