onsdag 22 december 2010

Lite tur ska man allt ha

Inte så himla rolig dag har jag haft idag, åkt bil i 4 timmar ner till skövde. Måste bara säga att vi hade en sån himla tur idag. VI hade inte kommit långt alls och så ser vi att trafiken börjar bli tätare och tätare och så helt plötsligt så ser man att en kran ligger helt raklång mitt på vägen. Och lastbilen rätt så långt bort, då hade kranen tydligen varit uppe och lastbilen åkt in i viadukten. För det första så låg självaste kranen så att man precis kunde komma förbi och sen så kommer brandkåren bakom oss och spärrar av vägen. Snacka om tur annars hade vi fått vänta där i typ 2 timmar för dem var tvugna att sanera för olja hade läckt ut ifrån kranen. Lite tur ska man ha tycker jag! Och en annan sak, alla mina pengar är slut och jag har julklappar att köpa (nästan klar) men som tur så får jag pengar imorrn, precis sådär lagom i tid.


Just nu sitter jag framför denna underbart mysiga öppnaspisen, men inte länge till, för jag mår väldigt illa. Ingen aning om varför jag gör det. Men godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar