onsdag 15 december 2010

Lite fånigt sådär

Efter skolan idag så åkte jag bil hem till Sofie och hon körde, haha kändes rätt så fånigt. Inte för att det var just hon som körde nejnej, men att hon har körkort, vi är 18 år men vi känner oss som 14 åringar kändes helmuppigt, men bra kör hon för att typ nyss fått körkortet. Det fick bli plugg, plugg och lite mera plugg. Så himla mycket plugg jag har nu alltså, försöker tänka att jag inte har det haha men uppgifterna försvinner tyvär inte av sig själv. Irriterad tjej är jag, mitt ena psykologiprov gick inte bra, knäcken är för mjuk och har en hel del saker kvar innan lovet och det är lov nästa vecka! Härligt.

¨
Låten och texten satan va bra alltså

I know that someday you'll be sleeping, Darling, likely dreaming off the pain.
I hope you'll hear me in the streetlight's humming, softly breathing out your name.
I know that even with the seams stitched tightly, darling scars will remain.
I say we scrape them from each other, darling, and let them wash off in the rain.
And when they run into the river, oh no, let the water not complain.
I swear that even with the distance, slowly wearing at your name,
Your hands still catch the light the right way and
Our hearts still beat the same

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar