lördag 11 december 2010

Gå innan jag börjar gråta

...Och så gjorde jag det, vände mig om och gick. Det där med att säga hejdå är inge kul. Har haft underbaraste Matilda hos mig från igår till idag. Har varit så himla mysigt åh, vi drog hem till mig, gick och handlade. Åkte sedan till bromma blocks och jag köpte en julklapp till min mamma och lillebror. Sen virrade vi oss runt där när vi skulle leta efter busshålls kuren. När vi kom hem till mig började vi med maten. Kan säga att det var det godaste jag har ätit på länge, vegetariskt blev det, då vännen min är det. Vi gjorde rotfrukter i ugnen och stekte zucchini, halloumi och sen vego "kött", gott var det. Till maten drack vi röd vin och lite mer efter maten, blev lite sådära rund under fötterna och väldigt pratig, men det är okej för det blev nog hon också. Och just nu sitter jag och väntar på maten sen ska jag nog koka mera knäck,det är tydligen min uppgift i år igen.

1 kommentar: