söndag 12 december 2010

Jag är lycklig

Ja det är precis det jag är, jag har haft världens bästa helg på länge, jag är desutom så sjukt glad att jag har fått lära känna den här fina tjejen, himla mysig och bra tjej. Sen så hittade jag en gammal vän av en slump på bdb och sökte på hennes namn och efternamn på fb och hittade jag henne där med. Jag är så glad så jag skulle kunna börja gråta..fast det har jag faktiskt gjort. Grät nyss en liten skvätt, jag är en sån sjukt känslig människa, gråter till allt. Ahmen bra att det va glädjetårar den här gången, alltid något ju! Jag hittade föresten bilder från när jag och en vän tog bilder till vårat projektarbete. Det var meningen att vi skulle se manliga ut men jag ser mer ut som en butch flata, inte för att det är något fel på dem. Bara det att det inte var meningen sen så tillhör jag ju själv inte hetro normen, så inga homofobiska tankar hos mig. Men här är iaf bilden

 

1 kommentar: