söndag 19 december 2010

hatar titel


Åh fy tusan va skönt det var att få det där VG:et, bevisa för den där människan att jag faktiskt kan. Nu är det så att enligt henne är det typ omöjligt att få MVG i psykologi, så om man får ett VG  på vissa prov ska man va sjukt nöjd och det är precis det jag är också.  Sen att jag inte har lämnat in inlämingsuppgiften är bara ljug. Och tyskan skiter jag totalt i, helt värdelöst asså. Och det som jag har stryckt över har inget att göra med att jag skämms eller så för jag har inget att skämas över, jag anser bara att andra människor inte har med det att göra.
Men jag hade hoppats på att det skulle få mig att må bättre men tyvär inte. Känner mig så extremt ful just nu är helt röd runt båfa ögonen och det svider som in i helvete. Banta måste jag göra också hahahaha positiv människa jag är ibland alltså

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar