söndag 26 december 2010

Straight and curly

               




    

En titel behöver inte betyda något, och det gör då inte min. Har inget med att på den andra bilden har jag rakt hår och den andra lockigt. Min örntröja och min mys tröja. Har inget speciellt att skriva om, men just nu sitter jag och lyssnar på Disney soundtrack, nu är det så att jag i hemlighet är helt barnsligt förälskad i disney musik. Känner mig så himla tråkig men det kan nog vara för att jag har så himla tråkigt för tillfället, är ju inte hemma i sthlm. Fast jag har ju väldigt bra vänner i skövde men nu är jag i Tibro, folk som vet vad Tibro är, dem förstår att jag har tråkigt. Usch va tjock jag ser ut på den första bilden, men det ska det faktiskt bli ändring på..Nu ska jag fortsätta att lyssna på min disney musik, tjarrå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar